کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی ماینکرافت مایکروسافت از ماه اکتبر در دسترس قرار خواهد گرفت

به گزارش سافت گذر، بازی ماینکرافت که جدیدترین محصول مایکروسافت بوده و مبتنی بر واقعیت افزوده می‌باشد، از ماه اکتبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

ماینکرافت مایکروسافت بازی ماینکرافت واقعیت افزوده Minecraft

در این بازی رایگان که اوایل امسال معرفی شد، کاربران باید به محیط‌های باز بروند و امتیازات لازم را جمع‌آوری کنند و با استفاده مواد جمع شده ساختمان‌های مختلف را بسازند.

پس از اینکه ماینکرافت مدتی به صورت آزمایشی در چند شهر آزمایش شد، به زودی قرار است به تمام کشورها بیاید هرچند مشخص نیست تاریخ این انتشار چه زمانی خواهد بود. ضمناً، تا پایان سال میلادی، قطعاً همه علاقه‌مندان از تمامی کشورها می‌توانند به این بازی دسترسی داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های جدید اضافه شده به این بازی، Adventures نام دارد که باعث می‌شود گیمرها دور هم جمع شوند تا با استفاده از فناوری واقعیت افزوده انواع بازی‌ها را اجرا کنند.

هم اندرویدی‌ها و هم iOSها می‌توانند با آغاز ماه اکتبر، از اینجا ثبت‌نام و این بازی را دانلود و نصب کنند. ضمن اینکه نسخه قدیمی‌تر این گیم هم بروزرسانی دریافت خواهد کرد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45426 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/07 تعداد مشاهده: 2498
سافت گذر